مهم ترین نکات بهینه سازی سایت (سئو سایت) در سال 2017

برای آنکه در موتورهای جستجوی گوگل رتبه ای بهتر داشته باشید، نکات زیر را بخوانید

بهینه سازی سایت (سئو سایت) یک صنعت بسیار فرار است و این بخاطر تغییرات بسیار زیادی است که هر ازگاهی در در الگوریتم های گوگل صورت می گیرد. الگوریتمی که این ماه برای گوگل تنظیم شده است، ممکن است ماه دیگر عوض شود. بنابراین یک الگوریتم است که مدام در حال تغییر است و به همین دلیل متحصصان سئو را وادار می کند که همیشه خودشان را به روزرسانی کنند.

برای متخصصین بهینه سازی سایت (سئو سایت) این نکته بسیار مهم است که به دنبال روندهایی بگردند که بر رتبه بندی کلیدواژه های آنها تاثیرات زیادی می گذارد.

با در نظر گرفتن تغییراتی که در زمینه بهینه سازی سایت (سئو سایت ) در سال 2016 رخ داد، درادامه نکاتی را ارائه کرده ایم که شما به عنوان یک متخصص سئو به منظور ارتقا سایت خود می خواهید انجام دهید.

بهینه سازی برای پاسخ های غنی

اگرچه می دانیم که داشتن رتبه ای خوب در موتورهای جستجوی گوگل برای کلیدواژه های هدف، بسیار مهم و ضروری است، اما اکنون وقت آن رسیده که برای سایر پاسخ های غنی نیز بهینه سازی انجام دهید. منظور از پاسخ غنی، نتایجی است که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شوند.
طبق آمار، پاسخ غنی تنها در بالای 19.5% از کل 850,000 جستجوی کلمه مورد نظر، ظاهر می شود. اگرچه این درصد ممکن است الان خیلی زیاد نباشد و بیشتر پاسخ های غنی در بالای جستجوی کلماتی که برای متن آهنگ ها هستند، ظاهر می شود. اما می توانیم قانع شویم که مقدار این درصد در آینده روبه افزایش خواهد بود. از آنجا که گوگل قصد خود را برای ارزش دادن به کاربرانش کاملا مشخص کرده است،  پاسخ های غنی مرتبط ترین اطلاعات را در رابطه با کلمات جستجو شده فراهم می کند.

چگونه پاسخ های غنی بسازیم؟

 در ادامه مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در پاسخ غنی را توضیح می دهیم.
اولین نکته مهم است؛ بهینه سازی برای پاسخ غنی شما را وادار می کند که بهینه سازی کلیدواژه ها را نیز انجام دهید. این که بتوانید خودتان را در رتبه بندی صفحه اول گوگل جای دهید، شانس تان بیشتر می شود که در جعبه ی پاسخ غنی نیز قرار بگیرید.

البته استفاده از نکات بالا برای افزایش رتبه بندی پاسخ غنی ، یک راه تضمین شده و نهایی نمی باشد، چرا که ما با الگوریتم های گوگل روکار داریم و آن نیز به نوبه خود در حال تغییر است. الگوریتم گوگل را هرگز نمی توان به طور دقیق در علمی گنجاند که بشود فهمید چقدر و چگونه نا پایدار است. اما با وجود این تفاسیر، این نکات به شما ایده می دهند که چگونه ممکن است بتوانید سایت خود را در بالاترین بالای گوگل رتبه بندی کنید.

سایر محتویات برجسته گوگل را بررسی کنید

همیشه به سایر محتویات برجسته در جستجو های گوگل در Mozcast Google Feature نگاهی بیندازید. در اینجا پاسخ های غنی را با عنوان قطعات برجسته می بینیم. یک ویژگی دیگر نیز خواسته های مشابه هستند، که نشان می دهد چگونه باید مقالات خود را ویرایش کنیم تا این خواسته ها را نیز پوشش دهند. همانطور که در شکل دیده می شود، تصاویر و فیلم ها دسته دیگری از بهترین راه های پربازده در میان جستجوها هستند. چک کنید کدام یک برای صنعت و حرفه شما مناسب تر هستند.