انتخاب عنوان برای یک مطلب

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

عنوان یک صفحه باید توضیح دقیق و مختصری از محتوای آن صفحه باشد. این هم برای کاربر و هم برای بهینه سازی موتور جستجو مهم است. از آنجایی که عنوان قسمت مهمی از بهینه سازی موتور جستجو می باشد، توصیه های زیر برای ساخت عنوان پیشنهاد می شود. این توصیه ها قدم های مهم بهینه سازی عنوان ها برای موتورهای جستجو می باشد.

 در نظر گرفتن تعداد کلمات عنوان

موتورهای جستجو تنها 65 تا 75 کاراکتر ابتدایی یک عنوان را در نتایج جستجو نمایش می دهند و کارکترهای بعدی را با نماد "..." نمایش می دهند تا مشخص کنند که عنوان بریده شده است. این محدودیت توسط اکثر سایت های اجتماعی اعمال می شود بنابراین پیروی از این محدودیت عاقلانه می باشد. با این حال اگر شما کلمات کلیدی متعددی را مد نظر دارید و داشتن آنها در عنوان برای رتبه بندی سایت شما ضروری می باشد داشتن عنوان طولانی تر توصیه می شود.

کلمات کلیدی مهم را نزدیک به ابتدایی عنوان قرار بدهید

هر چقدر کلمات کلیدی شما نزدیک به شروع عنوان باشند بیشتر به رتبه بندی شما کمک می کنند و احتمال کلیک کردن بر روی آن در نتایج جستجو توسط کاربر بیشتر می باشد.

شامل کردن برند

ما مایلیم که هر عنوان را با ذکر نام برند، پایان دهیم چرا که این کار به افزایش آگاهی برند کمک می کند و نرخ کلیک بیشتر را برای افرادی که آشنا و دوستدار برند شما هستند ایجاد می کند. بعضی اوقات می توان نام برند خودتان را در آغاز عنوان قرار دهید مانند عنوان صفحه اصلی وب سایت شما. بدلیل اینکه کلمات در آغاز عنوان وزن بیشتری دارند مراقب باشید که چه چیزی را قصد دارید رتبه بندی کنید.

مدنظر قرار دادن خوانا بودن و تاثیر احساسی عنوان

عنوان باید توصیفی و خوانا باشد. عنوان اولین تعامل یک بازدید کننده جدید با برند شما می باشد و باید بیشترین تاثیر مثبت ممکنه را برساند. خلق یک عنوان گیرا کمک به جلب توجه در صفحه نتایج جستجو می کند و بازدید کنندگان بیشتری را به سایت شما جذب می کند. این تاکید می کند که سئو نه تنها درباره بهینه سازی و استفاده استراتژیکی از کلمات کلیدی است بلکه تجربه کاربر نیز می باشد.