سه پیشنهاد در ارتباط با بازاریابی داخلی

سه پیشنهاد در ارتباط با بازاریابی داخلی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

تصمیم گیری بین بازاریابی داخلی یا بازاریابی خارجی بستگی زیادی به منابع شرکت شما دارد.

همه ی شرکت ها، مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشند، باید از تکنیک های بازاریابی داخلی استفاده کنند. با این حال، شرکت هایی با منابع بزرگتر، نباید از مزایای رسیدن به مخاطبان گسترده تر با استفاده از بازاریابی خارجی چشم پوشی کنند. در ادامه مطلب سه پیشنهاد در رابطه با بازاریابی داخلی به شما ارائه می دهیم.

 ایجاد محتوا

با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و linkedln شما میتوانید مقالات و فیلم های مفیدی که با محصولات یا خدمات شما مرتبط هستند را ارسال کنید. این محتوا نباید تبلیغات شرکت شما باشند، اما در عوض باید محتوای مفیدی به مصرف کنندگان ارائه دهد.

با استفاده از SEO (بهینه سازی موتور جستجو) محتوای اصلی ایجاد کنید و آن را در صفحات شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. نه تنها شما مصرف کنندگان را برای پیوستن به خود جلب می کنید، بلکه به آنها فرصت می دهید تا مطالب شما را به اشتراک بگذارند، که در نهایت منجر به بازگشت به صفحه وب شما خواهد شد.

ارائه یا ایجاد انگیزه

به دنبال کننده های خود برای دنبال کردن شما با ارائه ی کتاب های الکترونیکی رایگان یا فروش ویژه محصولات یا خدماتتان انگیزه دهید. یک استراتژی این است که یک صفحه ورود (Landing Page) بسازید که برای استفاده در صفحات اجتماعی خود آن را لینک نمائید. در این صفحه ورود، شما می توانید به مصرف کنندگان، محصولات یا محتوای رایگان را در ازای ثبت نام کردن در خبرنامه خود پیشنهاد دهید.

ارتباطات

برخلاف بازاریابی خارجی، بازاریابی داخلی به شما اجازه میدهد تا با مصرف کنندگان ارتباط مستقیم داشته باشید.

با استفاده از حضور رسانه های اجتماعی خود، شما میتوانید از پیروان خود بخواهید که نظرشان را درباره محصولات و خدمات شما بیان کنند. این کار به آنها نشان میدهد که شما به مشتریان خود توجه میکنید، وهمچنین فرصتی برای بهبود کسب و کارتان به شما میدهد.