بهینه سازی آدرس ها

راهکارهای بهینه سازی آدرس های سایت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

یکی از اساسی ترین مسائل مطرح در سئو، نام دامنه و ادرس ها می باشد، در این مقاله قصد داریم به بررسی آدرس ها بپردازیم.


نکته: لازم و حیاتی نیست در هر صفحه ایی که می سازید همه موارد توصیه شده را رعایت نمایید. این موارد می تواند مفید باشد و این گونه نیست که اگر همه را رعایت نکنید موتورهای جستجو به شما رنک نمی دهد. گوگل و بینگ امروزه بسیار پیشرفته شده اند و می توانند اغلب موارد را حل کنند ، اما مسئله مهم در سئو: ساده سازی برای موتورهای جستجو (و کاربر) منجر به نتایج بهتر می شود

در صورت امکان از یک دامنه و زیر دامنه استفاده کنید

کمی سخت است که با دلایل و شواهد برتری ایجاد شده با انتقال محتوا از زیر دامنه به پوشه ها را اثبات کرد (یا عکس آن ، انتقال محتوا به زیر دامنه و از دست دادن ترافیک ) اگرچه موتورهای جستجو به صورت هوشمند تشخیص می دهند که آیا محتوا باید از دامنه اصلی یا از زیر دامنه ارث بری کنند

با این حال اگر ساخت زیر دامنه و ایجاد وبلاگ برای تولید محتوا برای شما تنها راه است، اشکالی ندارد داشتن محتوا خیلی بهتر از نداشتن آن است. 

(به زودی توضیحات تکمیلی)

 ادرس های خوناتر بهتر 

تعجبی ندارد که ادرس کی برای انسان خواناتر باشد برای موتور جستجو نیز بهتر باشد. اما هیچ وقت اهمیت امروزی را نداشته است وقتی که موتور جستجو رفتار کاربر را پردازش می کنند. 
خوانایی یک موضوع انتزاعی است. اما امیدواریم تصویر زیر کمک کننده باشد:

 

 کلمات کلیدی در آدرس ها : هنوز هم یک راهکار خوب 

استفاده ازکلمات کلیدی در آدرس ها هنوز یک ایده خوبیست. به چند دلیل:

اول اینکه استفاده از کلمات کلیدی در آدرس ها به کسانی که در حال مشاهده لینک شما هستند کمک میکنه که متوجه بشوند آیا این لینک آن چیزی است که آنها مدنظرشان هست یا خیر.

دوم، از آدرس ها بطور مداوم کپی گرفته میشود و پیست میشود و زمانیکه آدرس شما anchor text نداشته باشد از آدرس شما به این منظور استفاده میشود.

 سرانجام اینکه کلمات کلیدی در آدرس ها در نتایج جسجو نشان داده میشود و بررسی ها نشان داده است که یکی از برجسته ترین المان ها که جستجوگرها استفاده میکنند به منظور انتخاب یک سایت همین مطلب می باشد.