پایان دادن به نظرات اسپم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

زمان پایان دادن به نظرات اسپم فرا رسیده است review spam
آیا یک جنگ بزرگی در راه است؟ آیا میخواهید در لشکر پیروزها باشید یا شکست خورده ها. این نبرد نظرات اسپم است!


مطمئنا، بسیاری از مردمی در مورد مشکل و عمل غیر قانونی گلایه می کنند، بله، اسپم ها غیر قانونی هستند.

در واقع FTC تقلب مصرف کنندگان را تقبیح می کند.

این نیز به طور معمول astroturfing نامیده می شود، شرایط وخدمات  رابرای تمام سیستم عامل ها  نقض می کند که در آن می توان باز نگری انجام داد

پس چرا هنوز هم  نرخ هشدار دهنده اتفاق می افتد؟ آیا این به این علت است که ما به عنوان بازاریاب  فقط آن ها را خفه می کنیم و به آن هاچشمک می زنیم؟

/وقتی صحبت از بازنگری های تقلبی  می شود اما پس از آن ما به آنچه انجام می دهیم، برمی گردیم امروز روزی است که ایستاده و یک طرف را انتخاب می کنیم مابه هر دو مبارزه می پیوندیم یا ما همچنان به آن اجازه می دهیم/

بررسی هرزنامه

بسیاری از بازاریابان / جستجوگرها  مایک Blumenthal را می شناسند؛شما یز باید اورا بشناسید  مایک زمان زیادی را صرف کمک به بازاریابان محلی کرده است، به خود من نیز کمک کرده است او راه بیرون امدن از مشکلات seoو بازار یابی رو اموزش میداد مایک ماموریتی را برای تشویق گوگل برای رسیدگی به مسائل مربوط به هرزنامه منتشر کرده و چندین پست وبلاگ را در مورد هرزنامه بررسی کرده است. آنها ارزش خواندن را دارند! شما شگفت زده خواهید شد زیرا مایکبرسی ها ونظرهای تقلبی و کسب و کار مربوط به بررسی های تقلبی را به نمایش می گذارد.

 

  • The largest review spam network 
  • Hall of shame 1
  • Hall of shame 2
  • Hall of shame 3

 

مایک کار خود را یک گام بیشتر انجام داد، بیش از 2000 کسب و کار را شناسایی کرد و لیستی از 25  شاخه برای بررسی تقلب را گردآوری کرد. آنچه در مورد یافته هایش ترسناک است این است که حرفه هایی قابل اعتماد مانند:دندانپزشکان، ماموران بیمه، عوامل املاک و مستغلات، وکلا و کارشناسان آسیب شناسی - از جمله بدترین مجرمین هستند. برای یک ثانیه مکث کنید و از خودتان بپرسید: آیا میخواهم درمورد  دندانهایم  به دندانپزشکی دروغگو اعتماد کنم؟ در مورد افرادی که به خانه خود دعوت می کنید چه؟ آیا میخواهید یک  لوله کش،  یا تمیزکننده خانه که نمی توانید  به ان اعتماد کنید به داخل خانه خود وارد کنید ؟ این دقیقا همان چیزی است که در هنگام بررسی تقلب ادامه دارد و به عموم مردم میرسد.

الگو های مشترک با برسی های جعلی:

1. من گفتم، نیاز به بررسی  رتبه دارم:

هر کس می خواهد پیش برود، بسیاری از مردم این عمل را به عنوان هزینه انجام کسب و کار بهانه می کنند. من این استدلال را که شما برای بررسی به رتبه نیاز دارید شنیده ام، اما من در نظرسنجی به عنوان یک عامل مهم رتبه بندی شده ام. پس از همه، من تعداد بسته های نقشه های بی شماری را مشاهده می کنم که در آن یک لیست کسب و کار دارای نظرات صفر است.