وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بهترین وبسایتها امروزه با استفاده آسان از سیستمهای مدیریت محتوا (CMS) طراحی شده اند که به شما امکان تغییر در وب سایت را بدون نیاز به لمس یک خط کد می دهد. اگر می خواهید یک وب سایت جدید قدرتمند را آنلاین تهیه کنید، اما نمی توانید صبر کنید و یا مبلغ بزرگ($3k+) مورد نیاز برای یک سایت سفارشی را بپوشانید، بیشتر از این سه گزینه نگاه نکنید.

وردپرس، جوملا و دروپال همه ویژگی های عالی، تن سفاری سازی، سهولت استفاده و امنیت قوی را ارائه می دهند.

اوه آره، هر سه هم آزاد هستند

انتخاب یکی از آنها ممکن است دشوار باشد زیرا همه گزینه های خوبی هستند.

اما شانس این است که  بایکی از این سه مورد بهترین وضعیت خود را مطابقت دهید (اینکه آیا این یک وب سایت تجاری ساده است یا یک شبکه اجتماعی کاملا کاربردی را راه اندازی می کنید).

بیایید ببینیم که چگونه آنها برای پیدا کردن انتخاب مناسب شما مقایسه می کنند

مرور سریع:

وردپرس - بهترین انتخاب برای مبتدیان به دلیل راحتی استفاده از آن، به ویژه برای وب سایت ها، وبلاگ ها و فروشگاه های خرده فروشی کوچکتر که به خوبی  کار می کند

جوملا - عالی برای تجارت الکترونیک و یا وب سایت های شبکه های اجتماعی، اما نیاز به درک اولیه از مهارت های فنی دارد

دروپال - سخت ترین، اما همچنین قوی ترین می باشد. این نیاز به یک درک آشنا از HTML، CSS و PHP دارد.

چارت مقایسه ورد پرس و جوملاو دروپال

کدام یک برای شما مناسب است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به بررسی عمیق ما مراجعه کنید.

وردپرس (بهترین برای مبتدی ها)

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا جهان است.

با وجود اینکه ابتدای وبلاگ نویسی فرومایه بود وردپرس امروز با طوفان (به معنای واقعی کلمه) جهان را گرفته است و امروز بیش از 60 میلیون وب سایت با ورد پرس فعالیت می کند.

اگر این مورد قابل توجه نیست، وردپرس نیز در بیش از 40٪ از وب سایت های مبتنی بر CMS استفاده می شود - که منجر به بازار وب سایت های CMS DIY توسط حاشیه wiiiiiiide می شود.

و در اینجا دلایل محبو بیت ورد پرس  را می بینیم

آسان برای نصب - بسیاری از شرکت های میزبانی وب (مانند Bluehost)ا فوری، خودکار وردپرس را ارائه و نصب می کند. این بدان معنی است که شما می توانید یک وب سایت با نام تجاری جدید را در کمتر از پنج دقیقه دریافت کنید! (یک فنجان قهوه طول می کشد تا از وب سایت وردپرس جدید به صورت آنلاین استفاده کنید)

قابل برنامه ریزی - وردپرس به طور قابل توجهی بیشترین پلاگین ها، تم ها و تنظیمات دیگر در را از هر CMS دیگری دردسترس دارد از آنجا که محبوبیت ان گسترده است، طراحان وتوسعه دهندگان شخص ثالث بیشتر ابزارهای وردپرس جدیدی رابه صورت رایگان  (یا نسبتا ارزان) ایجاد می کنند تا به شما کمک کنند ایجاد / شروع یک وبلاگ که به نظر می رسد مانند یک وب سایت سفارشی با ارزش دلار  بالا می باشد(در حالی که تنها شما کمتر از 100 دلار برای تنظیم ان هزینه می کنید).

رایگان -وردپرس کاملا بدون رشته های متصل و رایگان برای استفاده است. و در آخرین نکته، به راحتی دهها هزار افزونه رایگان و تم های موجود برای انتخاب وجود دارد. این برای بسیاری از مبتدیانی مناسب است که اولین سایت خود را با هم جمع کنند، زیرا هزینه ها را پایین می آورد.

انجمن پشتیبانی - اگر شما مسائل تجربه و یا سوالات در مورد سایت جدید وردپرس خود داشته با شید، شما به راحتی می توانید به میلیون ها نفر از مردم در حال استفاده پو حمایت از ان مرجعه کنید. انجمن پشتیبانی آنها شامل مفسران مفید می باشد که می توانند هر سوالی که شما  دارید را در عرض چند دقیقه پاسخ دهند - به صورت رایگان. فوق العاده، درست است؟

البته، وردپرس کامل نیست و اشکالاتی نیز در ان وجود دارد

Cheif در میان آنها: وردپرس یک چارچوب آسان برای استفاده است چرا که  بسیاری از کاربران توانایی ایجاد تغییرات بصری قابل توجه (برای خودشان) رادارند. بنابراین شما نمی توانید TON تغییرات ساختاری وب سایت را بدون کمک یک طراح و یا توسعه دهنده  اعمال کنید.

با این حال، برای مبتدیان، این احتمالا مناسب ترین پلت فرم برای ساخت یک سایت است.

دروپال (قوی تر وجامع)

دروپال سومین سیستم مدیریت محتوا محبوب است که امروزه در سایت های بزرگ و کوچک استفاده می شود

این یکی از قدرتمند ترین گزینه های منبع باز موجود است که به معنی آن است که منحنی یادگیری نیز کمی تندتر است

در اینجا دروپال پیشرفته است:

از لحاظ فنی پیشرفته - دروپال از لحاظ فنی پیشرفته ترین این سه سیستم مدیریت محتوا است. خوب برای افراد فنی که مایل به دست کثیف خود هستند.

بهبود عملکرد - صفحات دروپال معمولا سریع تر بارگذاری می شوند و زمان پاسخ سریعتر نسبت به مواردی که با وردپرس یا جوملا ساخته شده اند می باشد. بخشی از این دلیل آن است که این منابع کمتر منابع فزاینده ای هستند و نیاز به سرور یا میزبانی ارزان تردارند. (با این حال مانند همه سیستم های مدیریت محتوا، اضافه کردن بیش از حد بسیاری از پلاگین های شخص ثالث می تواند باعث عملکرد پایین شود).

قابل برنامه ریزی –کار در  دروپال با بسیاری از پلاگین های گسترده اسان است، تم ها و دیگر گزینه های قابل تنظیم برای سفارشی سازی انتخاب می شوند. شما همچنین می توانید مستقیما فایل های ریشه را ویرایش کنید، مناسب برای آن دسته از توسعه دهندگان که نیاز به تغییرات قابل توجهی دارند

Free - شما می توانید نرم افزار Drupal را به صورت رایگان دانلود کنید و آن را در سرور میزبان خود نصب کنید. اگر میزبان برای استفاده انتخاب نکردید، از این بهترین چارت میزبانی وب استفاده کنید

دروپال قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا از جعبه است. اما با این قدرت برخی از مشکلات اضافی برای صاحب وب سایت  به وجود می آید

هر کس که با دروپال مشورت می کند باید حداقل دانش پایه ای از HTML، PHP و سایر زبان های برنامه نویسی وب معمولی داشته باشد. شما لازم نیست لزوما متخصص باشید اما  باید قادر به رفع پیام های خطا و شناسایی مشکلات کد باشید فایده های بسیاری دارد.

اگر وب سایت شما شروع به جذب شدن کند( یا استخدام کنید )، فراتر از یک سایت یا سایت کسب و کار ساده است ، شما نیاز دارید که تخصص فنی برای اطمینان از اینکه سایت همچنان به درستی اجرا  می شود دارید

 کدام یک مشکل کوچکی است، چرا که معمولا کمی سخت (و گرانتر) است برای پیدا کردن فردی با دانش پیشرفته از منحنی شیب دروپال است. در حالی که باید بسیار ساده و کم هزینه باشد تا بتواند کسی با تکنولوژی هوشمندانه پیدا کنید تا به شما دربه روز رسانی اولیه وردپرس کمک کند.

همچنین، بر خلاف WordPress.com، هیچ گزینه ای برای داشتن یک وب سایت توسط دروپال وجود ندارد. این بدان معنی است که قبل از شروع یک سایت جدید دروپال، خرید دامنه خود و میزبانی مورد نیاز است.

جوملا (در جایی بین وردپرس و دروپال)

جوملا دومین محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است. این مانند سازش بین وردپرس و دروپال است

این به اندازه کافی قدرتمند است که اکثر وبسایتها را بدون هیچگونه مشکلی اجرا کند و نیازی به همان تجربه فنی برای اجرا  مانند دروپال نیست.

جوملا به عنوان دومین مورد استفاده از سیستم مدیریت محتوا (پشت وردپرس)، همچنین بسیاری از پلاگین ها و تم های موجود را انتخاب می کند (حدود 6000 یا بیشتر) مشابه با وردپرس و دروپال. بنابراین سفارشی سازی ظاهر و احساس سایت شما نباید مشکل باشد.

جوملا به عنوان دومین مورد استفاده از سیستم مدیریت محتوا (پشت وردپرس)، همچنین بسیاری از پلاگین ها و تم های موجود را  می توانیدانتخاب کنید (حدود 6000 یا بیشتر) مشابه با وردپرس و دروپال. بنابراین سفارشی سازی ظاهر و احساس سایت شما نباید مشکل باشد.

در اینجا چند دلیل دیگر برای اینکه جوملا ممکن است ایده آل برای شما باشد

شبکه های اجتماعی - جوملا باعث ایجاد شبکه های اجتماعی از هر سه گزینه می شود. شبکه های اجتماعی می توانند برای بسیاری از سایت ها قدرتمند و با جوملا باشند، شما می توانید به سرعت و به راحتی کار کنید

سایت های بازرگانی - جوملا همچنین باعث ایجاد یک فروشگاه آنلاین سریع و بدون درد  سر می شود. شما می توانید فروشگاه های تجارت الکترونیک را با هر دو دروپال و وردپرس راه اندازی کنید، اما به نظر می رسد نیاز به تلاش بیشتر و سفارشی  سازی های خاص دارد.

بیش از حد فنی - جوملا زمین  میان سهولت مدیریت یک وب سایت وردپرس و قدرت یک سایت دروپال دارد. خبر خوب این است که بیشتر افراد غیر هوشمند، باید قادر به اجرای یک سایت جوملا عالی بدون نیاز به پشتیبانی فنی هستند.

راهنما پورتال - پورتال جوملا  کمک بسیار خوبی برای سوالات و پشتیبانی فنی ارائه می دهد. این از صفحه های پشتیبانی مبتنی بر جامعه وردپرس سریع یا گسترده  ترنیست ، اما قطعا سریع تر (و ارزان تر) از گزینه های پشتیبانی فنی دروپال می باشد

رایگان - مانند هر دوی وردپرس و دروپال  رایگان می باشد، جوملا یکی دیگر از گزینه های رایگان برای استفاده در سرورهای وب خود است. با این حال، مانند دروپال، هیچ گزینه ای برای میزبانی به صورت رایگان مانند پیشنهادات وردپرس وجود ندارد

کاربران جوملا دوست دارند که وب سایت هایشان بتوانند تقریبا هر چیزی را انجام دهند بدون اینکه سادگی ان از بین برود. جوملا توانایی و انعطاف پذیری دروپال را در اختیار شما قرار می دهد و در عین حال ار نظربصری، کاربر دوستیابی که WordPress دارد برتری دارد. در اختیار شما قرار می دهد، و آن را  یک زمین عالی کامل در یک بازار شلوغ است.

انتخاب با شماست

هر کسی می گوید سیستم مدیریت محتوای آنها بهترین است. همه  در اکثر موارد سه انتخاب بسیار عالی دارند

اما سناریو منحصر به فرد شما  با توجه به نیاز به قابلیت های مختلفی که دارید احتمالا یکی از این سه گزینه CMS را مناسب می سازد.

 ایا به دنبال شروع سریع با یک وب سایت یا وبلاگ تجاری ساده هستید؟  به بیشتر از WordPress نگاه نکنید

اگر از روز اول امید زیادی داشته باشید که سایت شما به طور قابل ملاحظه ای رشد کند و نیاز به امکانات گسترده و سفارشی  سازی نامحدود داشته باشد، دردروپال غرق شوید.

جوملا ممکن است بهترین شرط بندی باشد، تقسیم بین دو گزینه، یا نیاز به یک چیز خاص مانند یک شبکه اجتماعی یا سایت تجارت الکترونیک

هر سه سیستم عامل رایگان هستند.

هر یک از ابزارهای مفید شخص ثالث را برای اضافه کردن ویژگی های منحصر به فرد به سایت خود ارائه می دهد

و شما به راحتی می توانید هر یک از تکنولوژی های موجود را پیدا کنید (هر چند دروپال ممکن است یکی از گران ترین ها باشد).

آیا می توان از یکی به دیگری مهاجرت کرد؟

هیچ گزینه ای اشتباه نیست

با این حال، اگر شما احساس می کنید که انتخاب اشتباه کرده اید و می خواهید جاده را تغییر دهید، نسبتا آسان است که از یکی به دیگری مهاجرت کنید

فقط مطمئن شوید که زمان و تخصص شما به آسانی در دسترس هستند تا اطمینان حاصل کنید هیچ مشکلی در انتقال سایت وجود ندارد

انتخاب مورد علاقه من ...

صادقانه بگویم

 من ورد پرس را دوست دارم

سایت من (این سایتی که شما در حال خواندن هستید ) در وردپرس ساخته شده است

این فوق العاده آسان است برای اضافه کردن مطالب جدید و تن از پلاگین ها و طرح بندی رایگان برای انتخاب وجود دارد، بنابراین من به راحتی می توانم تغییر دهم و نیشگون گرفتن چیزی که من می خواهم بدون نیاز به دانستن HTML، CSS، و یا هر زبان برنامه نویسی دیگر انجام دهم. همچنین دارای یک تن از به روز رسانی های امنیتی و ویژگی های دیگر است، بنابراین خوب است بدانیم که متخصصان  دیگر پشت من هستند.

اگر تازه شروع کرده اید، به WordPress بروید

احتمالا، شما هرگز ترک نخواهید کرد (حتی زمانی که سایت شما دارای تن ها پست و truckloads از بازدید کنندگان باشد).

کارشناسان چه می گویند؟

نظرت را خواندی

اما در مورد برخی از صنعت های حرفه ای دیگر که با هر سه انتخاب CMS ها به طور روزانه  چگونه کار می کنند؟

من به چند توسعه دهنده از سازمان های بزرگ که اغلب با وردپرس، جوملا و دروپال کار می کنند، از همه آنها یک سوال بسیار ساده را پرسیدم:

"بهترین سیستم مدیریت محتوا (وردپرس، جوملا یا دروپال) برای یک مبتدی چیست؟"

# 1 مارکوس نتو از استودیوی طراحی ماهی آبی:

"من باید بگویم که اگر من یک مبتدی راهنمایی کنم، می توانم وردپرس را پیشنهاد کنم. وردپرس به نظر می رسد جامعه پر جنب و جوش داشته باشد. "

"آنها با افرادی که در خارج از بازار تکنولوژی شناخته می شوند، به رسمیت شناخته شده اند. پلاگین های زیادی برای وردپرس وجود دارد. اما، متاسفانه، ایجاد تم های خود را از ابتدا با وردپرس به دانش معقول PHP نیاز دارد. دوم جوملا است سوم دروپال است دروپال خیلی پیچیده است این بهترین از میان سه گزینه  است. اما این یک منحنی یادگیری شیب دار است که اکثر افراد قادر به انجام آن نیستند. "

# 2 جیمز جورج از Creative Beacon::

"این یک سوال بزرگ است. اگر از من بپرسید،قطعا WordPress می بااشد، دست پایین، بدون مسابقه. بیشتر ارائه دهندگان میزبانی وب برای نصب پایگاه داده ها و فایل های اصلی وردپرس،و همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که با یک کلیک  وارد شوید، یک موضوع را انتخاب کنید و اطلاعات را پر کنید. بعضی از تم ها پیشرفته تر هستند، مانند مواردی که در Themeforest پیدا خواهید کرد، اما برای مبتدیان، وردپرس واقعا سخت نیست.

"اگر بتوانید یک فرم را پر کنید و چند دکمه را کلیک کنید، می توانید یک سایت وردپرس را راه اندازی و اجرا کنید. نوشتن مقالات و قرار دادن تصاویر در هر پست بصری است، و اگر شما نیاز به قابلیت بیشتردارید، میلیون ها پلاگین وجود دارد که شما می توانید نصب کنید و در عرض چند دقیقه اجرا کنید. وردپرس سریع، آسان و بدون نیاز به دانش واقعی از طراحی وب و یا توسعه وب است. حتی اگر از دستورالعمل های زیر خوب استفاده کنید، حتی می توانید یک تم جدید را نیز ایجاد کنید. وردپرس رأی من را با یک مایل دارد! "

# 3 مارک اتکینسون از طراحی غول پیکرقرمز

"برای مبتدیان، قطعا به سمت وردپرس تکیه کنند، که به احتمال زیاد نیازهای فرد را برآورده می کند. البته، همیشه به آنچه که بازی شماست، بستگی دارد - هدف این سایت برای خدمت به آن هدف است. مشاهده این که وردپرس یک جعبه جستجوگر فوق العاده را فراهم می کند و دارای تعدادی از پلاگین ها و تم های آسان برای استفاده است و همچنین این واقعیت است که وردپرس به طور بی نهایت ساده تر از به روز رسانی و نگهداری آن از رقبای خود است. من احساس می کنم که وردپرس کامل ترین راه حل را ارائه می دهد برای یک مبتدی  که به دنبال ساخت یک وب سایت جدید است. "

# 4 جف کلارک از Codeless تعاملی:

"وردپرس - بدون سوال. این کاربر پسند ترین  از میان سه گزینه (با یک شات طولانی) است. پشتیبانی جامعه فوق العاده است، بنابراین آسان است افرادی را پیدا کنید که قبلا تجربه کرده اند (یا اصلاح کنید). و این WAY قوی تر از مردم فکر می کنم. "

"اکثر مردم هنوز تحت تصور اشتباه هستند که وردپرس هنوز تنها یک گزینه محدود برای وبلاگ است. این نیست من همه چیز را از وب سایت های بزرگ تجارت الکترونیک و وب سایت های هتل های بزرگ به وبلاگ های مد شناخته شده ساخته شده است که هر ماه تعداد ده ها هزار بازدید کننده را دریافت می کنند. در چند سال گذشته CMS بسیار بهتر از CMS گرد شده است و می تواند اکثریت موارد استفاده  رادر هر مقیاس را اداره کند. "

آیا هنوز انتخاب نکرده اید؟ اگر چنین است، در حال حاضر شیرجه رفتن و شروع به ساخت وب سایت خودکرده اید. من راهنماهای زیر را که می تواند کمک کنم، کنار گذاشته ام

Build your website with WordPress (step-by-step tutorial on my homepage)

Build your blog with WordPress

Build your website with Drupal

Build your website with Joomla

How to Start a Podcast (using WordPress)

 

P.S. اگر در هنگام تنظیم وبسایت خود مشکلی داشته باشید، با من تماس بگیرید و من در حال دریافت مشاوره و مشاوره رایگان از طریق ایمیل خواهم بود.

نظرات؟ آنها را پایین بگذارید - بحث کنید!